diumenge, 26 d’octubre del 2008

UNA SETMANETA A MURCIA, PLENA D'AIGUA I SANG...

Per fi, ja torno a estar a Girona, a casa!!!. Després de fer el passat dilluns, programa de l'ONA ESPORTIVA GIRONA, vaig marxar cap a Múrcia on havia de marxar per potar l'oficina de premsa del L Congrés d'Hematologia, Hemostasia i Trombosis. Bé, res amb l'esport ... però ja se sap... hem de menjar.

Ahir vaig arribar i em vaig posar al corrent de tot el que ha succeït a Girona. Cal dir, també, que gràcies a la web del Diari de Girona i a un parell d'amics que em van enviar un video, vaig poder estar al corrent de tot.... o almenys, de la xarla entre en Miró, en Gusó i el regidor d'esports de l'Ajuntament de Girona... i després la reconciliació paradoxal, com un matrimoni,... que no es creu ningú.

Bé, com deia, torno a Girona i demà dilluns a fer l'ONA ESPORTIVA GIRONA. I com sempre faig el dilluns, farem un repàs de gairebé tot. Apa, no us ho perdeu. Us espero a dos quarts de quatre de la tarda al 90.4FM o a www.ondacero.es/girona

1 comentari:

T'agrada el post?