dissabte, 9 de març del 2013

UN MES ON HAN PASSAT MOLTES COSES

Fa uns dies mirava el blog i pensava, hi has de tornar, perquè des del darrer post el passat 1 de febrer han passat moltes coses, però sobretot per aquella gent que s'ha quedat amb les ganes de saber que va passar a Granollers.... en el debut a la distància de 21,094 kilòmetres.

Doncs bé, va acabar bé. No va ser un temps de rècord, això ja ho sabem tot, però sí que per mi va ser aconseguir avançant en els meus reptes. Perque no ens oblidem, jo no vaig a fer la marca, mirant el pulsòmetre a cada instant per saber el ritme.... res d'això. Simplement vaig a gaudir.... Abans ho feia menjant qualsevol "artefacte" de bolleria industrial, ara ho faig fent esport i més concretament corrent.

La distància de la mitja marató, reconec que em feia respecte, però també era de l'idea que entrenant amb rigurositat i constància, no hi haria problemes per finalitzar-la. I així és i així està sent. Granollers serà històrica per mi, perquè va ser la primera, però el passat 3 de març ja va caure la segona, a la Mitja Marató del Pla de l'Estany, on encara em vaig sentir molt millor que a la Vallés. Sincerament m'agrada la distància aquesta, perquè no és ni molt curta, ni eternament llarga. El que deia, entrenant, la fas de sobres...

Però han passat moltes coses... ara mateix la desmotivació per l'aigua i sobretot per la bicicleta és alarmant. Poder perquè m'he cremat, segur, però no hi ha maneres de tornar a conseguir aquell punt de motivació que em feia estar cada dia a l'aigua. Ara, poder m'enganyo jo mateix, em motiva córrer. Em sap greu no nedar, perquè deixo de tenir contacte amb una gent que veritablement és sana, i encara més per destacar, MOLT BONA GENT com són els màsters grupistes. Des del primer fins al darrer. Per mi no hi ha diferènciació entre els que aconsegueixen moltes "chapitas" als que estan al carril 1, començant a agafar ritme. En definitiva, això és el que em sap greu... però no hi ha maneres.

Entrats gairebé, a la meitat del mes de març, toca preparar a consciència, la resta de "mitges" que faré, però aquesta vegada amb la planificació i l'entrenament corresponent. Si la base, treballar volum, ja he fet un treball crec que adequat, a partir d'ara tocarà combinar-ho, que no vol dir oblidar-ho, amb els famosos farleks i/o sèries per guanyar velocitat. Sóc conscient que serà un mes dur, però també sé que tindrà la seva recompensa. Sino recordeu: Granollers: 2h01"34; Banyoles: 1h57'30".... Ara tocarà Empúries el 28 d'abril i 12 de maig Figueres....

A veure....



Salut i cames, a tothom!!!