dimecres, 1 d’agost del 2012

UNA COSA DIFERENT...

Avui dimecres, faré d'aquestes coses que m'agraden i que fan "de mi".

M'explico.

Qui em coneix sap que la monotonia, no és amiga meva, les coses normals no m'omplen i que només les coses poc habituals, em fan sentir bé; com si m'agradés complicar-me la vida.... (jo diria que sóc una mica massell).

Bé, avui aniré a caminar als Àngels. Fins aquí, cap problema. Però que sigui al vespre (9 de la nit) i a l'endemà s'hagi d'anar a treballar, ja no és tant normal. Aniré acompanyat, sí, d'una persona que vol enganxar-se a la muntanya i que serà la meva "sherpa" particular... jajajaja.

Així que ja us explicaré com va. Abans, però , ja us avanço. He entrenat al migdia, natació. Dues sèries de 1000 metres seguits, han fet que sués dintre l'aigua.... A la nit més....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

T'agrada el post?