dimarts, 14 de juliol del 2015

RES BENEFICIA COM EL RES

Encara recordo quan fa uns quants anys, una coneguda que havia treballat al departament comercial de TVGI estic en un nou projecte "superxulo" anomenat RES. Comprar sense euros però amb RES.


La veritat que la meva primera impresió va ser de excepticisme total a aquesta nova iniciativa que poc a poc va anar agafant anomenada, tot i que igual que jo, molts ciutadans gironins mostraven la seva incredulitat perquè això del RES sortís endavant.



He anat seguint la iniciativa amb més interés a vegades o una mica menys per altres, però sempre m'ha cridat l'atenció. Una unió de PYMES per comprar amb moneda pròpia i que només es pot utilitzar entre ells. El que seria popularment un "mercat" entre ells mateixos on els beneficis se'ls donen entre ells.

A l'època amb la que estem, no em sembla mala idea això del RS fins i tot per particular, el que ells anomenen RES PARTICULAR que podríem dir que segueix la línea del RES EMPRESES.



La veig i m'agrada. Una idea de moneda diferent, ara que es parla si Grècia surt de la Zona Euro o no, jo aposto per anar a la zona RES. T'animes?.