dimarts, 4 de setembre del 2012

LA VERITAT NO ESTIC PER TONTERIES

Ha tornat el setembre, i amb ell s'acaben les vacances per a la majoria de mortals, fins i tot per a la classe política, tant estimada darrerament en el nostre país.

Hem pogut comprovar, com no s'han estat de res: Doñana, Balears, Galicia, i el nostres, Costa Brava, Pirineus, .... en definitiva que no s'han estat de res. La crisi envolta i envia a una gran quantitat de famílies a la pobresa, però els dirigents continuen gastant-se el que la majoria no podem, en les seves vacances.

Jo em pregunto. I els que no hem fet vacances?.

La veritat no estic per tonteries a l'escoltar "nada más hago una semana"... Collons, la mala gestió, el negar lo innegable ens ha portat a una situació insostenible; a una situació que et fa plantejar marxar a l'estranger a "viure una vida millor" i encara es queixen que només han fet una setmana?. Que pensin quants i quantes els hi agradaria fer-ne, una només...

Però el mes de setembre continua essent aquell de la pujada, aquell de la despesa màxima i més, quan els impostos ens mengen.... 21% d'IVA, uffff!!!!. Toca preparar nou material d'estudis de la mainada, toca nou uniforme si no es pot reciclar el del curs anterior, xandall, i les activitats extraescolars... Ole, ole, sort que aquesta part de moment jo me l'evito, però n'hi ha d'altres que no....

Voldria ser positiu en aquest post, i cal buscar el lliga'm per ser-ho, perquè el setembre ens tornarà bojos a tots i totes....

Tot te un costat bo, i aquests mes ha començat de la millor manera possible. En Bertu, el gran Bertu va donar el pas definitiu i es va lligar en matrimoni amb la Montserrat, o el que és el mateix, la Montserrat, la gran Montserrat va donar el pas definitiu i es va lligar en matrimoni amb en Bertu. Tres dies de "bodorrio", intentant no passar-se gaire de lo establert, però davant de tot, gaudint d'una immensa felicitat pel que són unes gran persones i que va ser en el moment de la cerimònia, en lliurament dels anells que em vaig adonar que m'estimo amb bogeria. Uffff, quina feinada a contenir les llàgrimes. Dissabte al vespre, vaig viure la felicitat màxima, poca gent sap el que ens va fer patir l'amic Bertu, i viure un moment així, és una mostra clara que està bé amb la que ja és la seva senyora....

No vull acabar, sense mencionar, el banner que he col·locat a la part dreta del blog. I es que amb la inscripció de la Garmin Barcelona Triatló, hi ha la possibilitat de crear el repte solidari. No podia quedar-me aturat, i malgrat no viure-ho en primera persona, sí que he tingut una persona que continua essent molt important per mi (jo diria que ho serà sempre) que ha pogut viure a la seva pell una malaltia com la leucèmia. Amb el seu caràcter, amb lluita, força, coratge, energia ha pogut combatre amb la malaltia fins el punt de poder amb ella. Aquesta persona, font d'admiració per a mi, també d'inspiració ha estat la culpable que us demani LA VOSTRA COL·LABORACIÓ. Sigui quina sigui la vostra aportació, però ajudeu-me a  aconseguir la menyspreable xifra de 1.500 euros que aniran destinats directament a la Fundació Josep Carreras contra la leucèmia. Perquè com deia en un post del facebook "I ho faig, perquè quan has tingut algú proper que ha patit aquesta malaltia, i que amb lluita, esforç, força i coratge se n'ha sortit, ... te n'adones que som un granet de sorra en un desert, que tota ajuda es poca, i sobretot, valores que cal viure el dia a dia... moltes vegades fent cas al cor i no al cap. Perquè un dia hi som i a l'endemà, no...".

No ho faig per aquesta persona, sinó per totes les que com ella tenen una malaltia com la que va contraure ella i que per desgràcia no han tingut la possibilitat, ni la força de sortir-se'n.

Tota ajuda és poca, espero que encara que siguin 5 euros, m'ajudeu a complir el repte d'aconseguir aquests 1500 euros, per això no cal que envieu l'SMS que diu l'imatge, simplement apreteu a l'imatge i us sortirà el formulari de donatiu...

La veritat no estic per tonteries, però bon setembre a tothom. La pujada hi és, però tots units, estic convençut que podrem amb ella....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

T'agrada el post?