dijous, 3 de novembre del 2011

TANCO PARADETA FINS ELS 24 DE NOVEMBRE

Per fi, els dies han passat molt poc a poc, però al final, dijous al vespre hem pogut tancar la paredeta i col·locar el cartell de "cerrado por vacaciones"...... siiiiiiiii!!!!!!!.

Ara toca, a correcuita, omplir la "mega" bossa cedida per ADE AVENTURA per aquest nou projecte esportiu anomenat EVEREST TRAIL RACE. Sí, sí, ho esteu llegint bé. Marxem uns quants sonats cap a l'Himàlaia, formant part de l'organització de la primera cursa catalana, organitzada a Catalunya i que es fa a la Vall del SoloKhumbu. 160 kilòmetres en sis etapes amb un desnivell acumulat de +/- 20.000. Davant tindrem les grans columnes del Món.

Personament, m'agafo aquest repte, com una experiència inmillorable. La possibilitat que em permet ADE AVENTURA i el seu propietari Jordi Abad, mereix la pena. La feina ha estat molt feixuga, i malgrat tenir bastant experiència en l'organització d'esdeveniments, aquest ha estat bastant complicat de muntar. Sort del Jordi, una persona amb molta experiència amb això de "viatgets" a Nepal que ha fet que tot fos més fàcil.

Res, que aquest primer escrit és per explicar que la paradeta del GEiEG la tindré tancada fins el dia 24 de novembre. Fins a llavors la Sônia portarà tot el tema de comunicació.

Obligat abans de marxar, passar per una terra que a mi, em carrega piles. OSONA, un paradís farà que l'espera sigui més agradable (espero que dissabte a la nit més).

Em queda poc, com a la resta d'integrants de l'equip d'organització. Els nervis pugen i jo, que encara m'haig de fer la maleta....

Salut a tots i feu bondat. Jo en faré?. No sé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

T'agrada el post?