diumenge, 25 d’octubre del 2009

UNA EXPERIÈNCIA INCREIBLE

Del 22 al 24 d'octubre, es va organitzar a Girona la 14a edició de l'EVRICUP, o el que és el mateix, l'European Veteran Roller International Cup, o encara més clar, el Campionat d'Europa d'hoquei patins de veterans. La veritat es que vaig haver de treballar de valent, tota la organització va anar a càrrec de la meva eina, i no és per posar-me medalles, però em vaig sortir prou bé. O almenys, això diuen els representants dels equips participants. Però l'experiència, fa reflexionar. Jugadors d'una edat avançada (50, 60 i 70) jugant a hoquei patins, amb la normalitat més simple, amb la mateixa empenta i ganes de victòria que qualsevol jugador de l'OK Lliga... et fan veure que l'esport no te fronteres  d'edat. Quina lliçó de esforç... quina lliçó d'esportivitat,... en definitiva.... uns dies de molta feina però que van finalitzar amb un  sorprenent reconeixement per part dels equips a la meva persona,.... que veritablement no m'esperava. Curiós del tema.... els de fora, tots van reconèixer la meva feina. De casa, només el Sr. Eusebio es va dirgnar a dir,.... quin reconeixement que t'han fet!!!.... Ja ho dien.... en casa del herrero, cuchara de palo

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

T'agrada el post?