dimecres, 27 d’agost del 2008

DIFERÈNCIES ENTRE AITO GARCIA RENESES I PEPU HERNÁNDEZ

Eps... quines diferències trobeu?. No val dir la barba... (jejeje).
Estic segur que hi haurà gent que no estarà gens d'acord amb el meu comentari. N''hi hauran que seran partidaris d'un o de l'altre, o fins i tot dels dos.... però trobo simplement una mala jugada per la FEB, que l'Aito deixi penjat d'aquesta manera a l'equip nacional. Perquè quina diferència hi ha entre l'Aito i en Pepu?. A un se li demanava dedicació exclusiva i a l'altre, tot i no dir-ho, tothom sabia que marxaria després de Pekín... Com ho ha pogut consentir aixó, Sr. Saez?.
Potser un dels millors entrenador que hagi tingut mai Espanya, però per mi... l'Aito ha demostrat que és un simple mercenari... que treballa per diners (com tothom, i jo el primer), però que va agafar un lloc que podia haver estat amb molt més temps per un altre company seu....
Ara la FEB a buscar un altra entrenador.... que vulgui entrenador dos mesos l'any (l'Aito no ho vol, tot i que fa dos mesos ja ho sabia que no ho volia). Ara bé, jo em pregunto una cosa. Es mereix l'Aito, la medalla d'argent dels JJOO, quan només ha treballat tres mesos i una mica més amb aquest grup?. Es mereix l'Aito aquesta medalla d'argent quan ha estat un dels culpables que no hi hagués el bon rotllo habitual amb l'equip de la Ñ?.
A veure si algun dia, algú es capaç de dir públicament perquè els jugadors de la Ñ, no formaven tan bon grup a Pekin com van formar, un any enrera a Japó..... Jo ho sé.... A Japó no hi havien preferits, però a Pekín, algú va notar alguna cosa?.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

T'agrada el post?