dilluns, 8 de setembre del 2008

LÍDERS I SENSE GRADERIA

Tot i que queda molt per finalitzar la Liga Adelante (40 jornades per ser exactes), durant aquest setmana ningú ens podrà treure, aquella sensació d'entre orgull i precaució. D'alegria i de contenció.... en definitiva... després de 50 anys, el Girona FC s'ha enfilat al primer lloc de la segona divisió.
Més d'un i una, està acollonit!!!. Si la van liar la temporada anterior qui assegura que no ho puguin fer aquesta?. Tot i ser una categoria, on la qualitat és molt més contrastada, els de Raül Agné (i no Añé com va dir el meu capo Angel Rodríguez en el programa Al primer Toque) no s'estan mostran con uns èsser extranys. Noooooo. No hi ha jogo bonito, però guanyen. Què preferiu, que juguin maco i perdin (com el Nàstic) o que juguin sense floritures i guanyin?. Jo ho tinc clar.
L'Ajuntament treu pit, del seu equip de futbol. I la resta de mortals de fora de Girona, se'n riuen de l'estadi que tenim. Una lona, en el lloc de la graderia... i patrocinada per l'Ajuntament. Menys patrocinis i més fer la graderia, ja que estic convençut que molta gent preferiria estar a la tribuna preferent que al gol. Però clar, si no es fa..... no es pot vendre.
Menys sortir a les fotos.... i més graderia. (Per cert, em consta que l'antic alcalde és de l'opinió que s'hauria de fer la graderia). Ai, com seria Girona amb en Nadal encara d'alcalde......?. Segur que millor que la que tenim.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

T'agrada el post?