dilluns, 25 d’agost del 2008

CARLES TORRENT TRIARIA A ANTONI MIGUEL COM A COMPANY A LA MADISON


El ciclista garrotxí Carles Torrent, que no ha pogut disputar la prova Madison amb en Joan Llaneras als JJOO per una lesió, ja mira al futur. Un cop sabut que el mallorquí amb passaport de Montagut, es retira, ha començat a fer plans per aconseguir un nivell el més similar possible que el va fer liderar la Copa del Món de pista.

Torrent que encara està recuperant-se del trencament del cap del fèmur, ja fa sessiós suaus en bici d'entre dues i tres hores. Malgrat que encara va coix, Torrent ja es troba a la recta final de la seva recuperació.

Això no ha provocat que no tingui una mirada posada en el futur de la pista. Per ell, i segons ha explicat a l'ONA ESPORTIVA GIRONA "m'agradaria poder tenir a l'Antoni Miguel com a company a la Madison, malgrat que jo no tinc el pes d'en Joan per triar el company. Primer haurà de decidir el seleccionador si jo hi prendré part i després que ell trii a l'Antoni, tot i que espero poder dir la meva".

Carles Torrent veuria amb molts bons ulls el seu treball amb en Miguel, degut a que viu a prop d'ell, són amics i es complementen bé.

Esperarem a veure que decideix el seleccionador espanyol,... tot i que amb el que està per venir a la federació espanyola.... trigaran una mica en decidir,.... segur!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

T'agrada el post?